verweij.reismee.nl

Veilig thuis....

De terugreis ging voorspoedig... geen rare dingen op Cancun Airport behalve dan dater bij de douane getrainde honden aan onze handbagage gingen snuffelen. Dat hadden we nog niet eerder meegemaakt.

Het vliegtuig vertrok weliswaar een half uur later, maar we hadden wind mee en dat betekende dat de vliegduur van 10 uur nog maar 8 uur en driekwartier duurde en dat schijnt op zo'n lange vlucht uniek te zijn.
Half tien vanmorgen waren we al weer heerlijk thuis en tussen de middag konden we heerlijk onze kids weer in de armen sluiten! Ze hadden een zelgemaakt papieren spandoek opgehangen met de tekst: Welkom thuis lieve papa en mama! Zo lief!! We werden feestelijk ontvangen en ze riepen: papa mama jullie zijn terug uit Mexico! Papa mama julie zijn bruin!!
Zo leuk en echt van genoten! Ook Guus deed gelijk zijn armen hartelijk wijd open! Heerlijk!
Roos wilde toch echt de volgende keer wel mee hoor, maar het meegebrachte souveniertje voor de kids vonden ze heel leuk!

Ze liggen nu al weer heerlijk te slapen en voor ons duurt dat ook niet lang meer. Een nacht overslaan valt toch niet mee....

Dankbaar dat we weer veilig thuis zijn en intens hebben mogen genieten van alles! Het was fantastisch!

Nu weer 'back to reality' ...