verweij.reismee.nl

Het zit er weer bijna op...

Gisteravond de koffers al zo goed als ingepakt.
De tijd is voor bij gevlogen hier, maar het is goed en fijn om weer huiswaarts te gaan. Weer heerlijk naar de kinderen! En jullie natuurlijk ook allemaal. ;-)

Vandaag worden we om 11.20 uur met de bus weer opgehaald om naar het vliegveld in Cancun te gaan. Daar hopen we rond 15 uur weer te gaan vliegen. Een lange reis, maar gelukkig dit keer niet met een tussenlanding! Zo'n goede 10 uur vliegen.... en dan hopen we rond 8.30 uur te landen op Schiphol. Dit is dan weer Nederlandse tijd! Pview......... jajaja.... hopelijk kunnen we een beetje slapen in het vliegtuis, want een echte nacht maken we niet mee dus. Voor ons gevoel is het 1 uur 's nachts en dan begint de nieuwe dag al weer....
Hopelijk niet te veel last van!

Lieve mensen, hopelijk tot gauw!

We gaan nog even 2 uur van het strand uitzicht genieten, want de zon schijnt vandaag wel weer heerlijk!

De rest van de foto's plaats ik wel weer in Nederland of kunnen jullie gewoon lekker bij ons thuis bekijken!