verweij.reismee.nl

model gevraagd...

Vandaag hebben we een diner cadeau gekregen en niet zo maar natuurlijk...

Ik zat in de lobby te wachten en daar komt een dame van het hotel op mij afgestapt en vraagt of ik Spaans of Engels spreek.
Ze vraagt of ik hen wil helpen door als model te fungeren. Ze willen een werkprocedure maken voor het personeel met begeleidende foto's. Een check-in zal worden nagebootst en ik zou dan de gast uit moeten hangen. Ze vroeg het zo hartelijk dat ik geen nee kon zeggen, hahaha. Ach ja... dan ben ik ook de beroerdste niet....
Dus nu ga ik hier de 'lesboeken' in... grappig.

Dus daar ging ik... op naar de receptie en de toerist uit hangen. Vriendelijk lachen voor de foto's, handje schudden, kreeg champagne etc.
We hebben wel gelachen...

Ze waren super blij met mijn medewerking en als dank boden ze ons een chique diner aan in het culinaire restaurant 'chefs plate'.
Een restaurant met kledingvoorschriften voor de gentlemens, hahaha. Vrouwen niet...
Dus maandagavond kunnen we ons 'pak' aantrekken en de cocktailjurk kan ook tevoorschijn komen!

Komen we 's avonds op onze hotelkamer is ons kamermeisje Miriam weer flink bezig geweest... Elke middag legt ze chocolaatjes in hartvorm neer en maakt ze van enkele handdoeken een kunstwerk. Vandaag sloek werkelijk alles: Een mooie zwaan had ze gemaakt en allemaal rozenblaadjes op ons bed gelegd met een briefje waarop stond: the night, miriam.
Laatst had ze bij de jacuzzi al aromaguren verwarmd en gezorgd voor bubbles.
Romantiek ten top hier dus, hahaha.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!