verweij.reismee.nl

Jeeptour...

Vandaag een jeeptour gemaakt met een boottochtje door het unieke Sian Ka'an.
Geweldig wat een dag! Super! It was amazing!!!!

En wat is rijden in een jeep zonder modderpoelen onderweg... Pieter heeft zijn hart helemaal op kunnen halen! Gelukkig was het een dichte jeep, want golven modder gingen over de jeep tijdens de tour.

Kilometers verder lagen de kleine visserbootjes op ons te wachten waarmee we door het mongrovewoud gingen varen en daarna naar de open zee. We hebben prachtige vogels gespot en ook weer prachtige grote zeeschildpadden gezien. Maar de topper van de dag was natuurlijk dat we echte 'wilde' dolfijnen hebben gespot! Echt super! 2 dolfijnen met een babydolfijn. Onze dag kon niet meer stuk, zo gaaf! We konden ze goed op de foto en de film krijgen!

Daarna gingen we naar een rif waar we nog even hebben gesnorkeld.

Ondertussen behoorlijk trek gekregen en in een typisch open Mexicaans restaurantje kregen we een heerlijke uitgebreide lunch.

Nog even zwemmen in een natuurlijk zwembad (heel ondiep water in de heldere blauwe zee) en toen weer met een enorme vaart richting de jeeps waar onze spectaculaire toch weer begon.

Om 19 uur waren we weer in het hotel, even opfrissen en dan nog dineren.

De dagen zijn lang geweest de afgelopen dagen en door het klimaat ook best vermoeiend. Ik begrijp nu waarom ze siësta houden....

Morgen hopen we 8 jaar getrouwd te zijn. In Nederland zou dat al het geval zijn, hier nog even een paar uurtjes wachten.

Morgen beloofd ook een geweldige dag te worden.....