verweij.reismee.nl

24 uur later.... Bienvenida....

Om 2.45 uur ging de wekker vanmorgen... klaar voor de lange reis.

En een lange reis was het zeker! Het liep allemaal voorspoedig! 7.30 uur vertrok het vliegtuig vanaf Amsterdam Schiphol richting Cuba. Vanuit het vliegtuig hadden we een prachtig uitzicht!!!Na 10,5 uur vliegen waren we op Cuba, de tussenlanding. 1,5 uur moesten we daar blijven: het vliegtuig verlaten, weer door de douane en het vliegtuig werd schoongemaakt.

Om 19.45 uur (NL tijd) gingen we weer de lucht in. Nog een uurtje vliegen en we zijn in Cancun (Mexico). We waren amper hoog in de lucht of de daling werd al weer ingezet. Tot nu toe loopt alles volgens planning! Maar.... de eerste voet op Mexicaanse bodem werd gezet en toen begon het wachten. Cancun Airport heeft het allemaal niet onder controle.... 1,5 uur wachten en twee roltrappen verder... de stemming onder de mensen wordt wat gefrusteerder. Iedereen hoopte natuurlijk nog op een frisse duik, want het was dan wel een lange trip, maar door het klokje weer 7 uur terug te mogen zetten extra tijd! En als het dan 27 graden is en een vermoeiende reis... wie wil dan niet even zwemmen.
De rijen staan stil en af en toe voetje voor voetje schuifelen we verder! Om een lang verhaal kort te maken: 3,5 uur duurde het voordat we door de douane heen waren en onze koffers hadden. Zo gaar als een klontje verlieten we de airport en strompelden we de bus in! Nog een uurtje verder en we zijn in ons hotel!

Inmiddels is het hier 21.15 uur... Bij jullie dus 4.15 uur! We hebben wat kunnen eten en duiken nu snel het bed in. Een prachtige luxe hotelkamer waarvan we onze ogen niet geloven. Het lijkt wel een koningskamer! Dus dat bijkomen komt wel goed!